Rida & Bada

Hehehehej :)
Nu är bikinin på och jag sitter och väntar på att Anna ska pallra sej ner till mej så vi kan bada ;) Eftersom jag inte gjorde det igår så får jag en extra chans nu. Dett blir då årets första dopp i Mälaren :) Weei! Ajuste, i morron ska vi ju till Eriks dalsbadet med *suck* högstadiet.... aja, får iaf bada :O Det verkar som om alla går och oroar sej över hur tjocka lår man har, vem fan bryr sej egentligen??? man ska inte hålla på och bry sej sådär när man lixom är typ "ung" eller vad man ska säga, dessutom handlar det inte om hur smala låren ska vara utan hur bra självförtroende man har! :" Jag tänker iaf gå i min bikini och ha hur kul som helst för jag älskar att bada :D

Var i stallet och red i morse, kom hem nu. Nu är det bara två gånger kvar och sen ska jag på ridläger på Gotland med Anna.
HAhahaha, måste bara berätta en sak som hände i morse. Jag gick ner till buren oh upptäckte att Lill-Peppo inte var där, sa det till mumme som blev fett orolig. HAHAhahahahaahahah, sen leta vi lite men fattade inte hur hon skulle kunnat ta sej ut från buren då såg jag att det rörde sej under trädet xD HAHAHAHAAH, då låg hon där alldeles ner bäddad under hö:et så hon inte syntes :P Det kallar jag buuuuusigt gjort ^^,

Nu ska jag få i mej lite mat och sola lite innan Anna kommer hit,

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0