Sista dagen

Nu är det äntligen dags för terminens sista dag.... Känns jättekonstigt faktiskt, tror jag kommer sakna skolan en hel del. Låter väl kanske lite knas, men tänk allting som händer i skolan. Och alla härliga polare, tänk dom som inte kommer tillbaka i höst, dom som man kanske aldrig får träffa igen. Man kanske möter dom på någon återträff typ 35 år senare, vissa kanske har lyckats och har blivit typ värsta kändisen och vissa kanske bara har blivit tanter och gubbar på kontor och jobbar åt någon annan. Nu låter det som om jag sitter och filosiferar, men tänker man på det så är det jäkligt läskigt asso.


Oy, nu fick jag visst bråttom. Ska ta och äta upp mitt ägg och göra mej i ordning. Börjar 10 idag, fett skönt :)

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0