1/3 -08

Heeeeej Igen!!

Nu har en hel vecka gått. Shit vad tiden har gått fort asso! Längtar redan tills nästa sportlov (2009) Jag tror jag har varit med om VÄRLDENS bästa sportlov! :) Har haft det så jäääkla kul precis hela veckan, dessutom har det varit ett kanon-väder alla dagar utom tisdagen (då det snöade) aja, alla dagar utom i tisdags har det varit soligt med klarblå himmel och mellan 5 till 10-°c. Vad mer kan man önska sej?? Jag o Anna träffade både Lydia & Malin som vi åkte med större delen av hela veckan med. Gissa om jag har mycket träningsvärk :) och mååånga blåmärken.....efter att "lill-Axel" knuffa oss :(

Men nu ska jag sova, orkar inte skriva något mer. Men jag lovar att skriva i morron - bered er på många fartfyllda berättelser som vi har varit med om xD.....


*Sovdax*
Puss & Kram! Så hårs vi i morron månitro! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0