Äntligen klar

Haj, haj!

Nu har jag äntligen blivit klar med min förbaskade bokredovisning! Så lång tid tog det :( När man dessutom har ett engelskaprov att plugg till. Men mamma sa att hon tyckte den var bra och att jag hade lagt ner mycket arbete med den. Den blev inte 3 sidor! den blev faktiskt bara 2 :) -Fantastiskt.
Nu hae min underbara syster köpt omslagspapper med klister på :) så nu kan jag göra klart min loggbok, tar med den i morron ;). Men nu måste jag skynda mej, Grey's Anatomy börjar om 6 min. Skriver nog efter det för ännu en uppdatering ^^,

Puss&Kram! <3

Tänker fortfarande på vad som hände idag XD. Ftf vad pinsamt. Tänk lixom i morron på no-lektionen, vi har ju det först på morronen o allt :S Snacka om att jag kommer bli generad, fett pinsamt :S men, men, jag tror att han bara tyckte att det var roligt, så...... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0