Bilder från ons/tors

Heeej

Tog en vända hem till Lyddo idag för att hämta min mobiltelefon som jag glömde där. Älskar min kära (skit)mobil (ska faktiskt lämna in den) men vad skulle jag göra utan den?? :P Jag lovade att ladda upp lite bilder från filmkvällen, vilket jag gör här:

439984-52
(hahaha, mej i tantkläder på filminspelningen)   

439984-53   439984-54
(två bilder från själva film-tittandet    - vi såg på Team America)

439984-52
(en bild på mej när jag är väääldigt övertrött xD)

439984-52
(oy, oy, en flygande tepåse, hahaha, flygande mattan, nån som vill åka? -spookieeee....)
(bild från frukosten)



(Video när jag leker charader, nån som ser vad jag gör?? hahaha, otroligt att ni kom på det xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0