Checka glasögon

Tjoo!

Har precis kommit hem från skolan och ätit mellis :) Sitter och funderar på om jag kanske ska bli barnboksförfattare när jag blir stor :) Har faktiskt en fantastik idé om en tankt som ska bo på en ålderboende, och en dag ska hon råka komma bort :) Låter fett hemskt, men gulligt :) vet exakt hur jag ska skriva xD. Får se hur det blir med det senare i livet.

Idag gick dagen rätt segt..... alla dagar var mycket roligare i höstas. Nu är det fett tråk att gå till skolan :( . Mycket sämre schema, längre dagar, har fått en ny mentor, ny lärare i no....m.m :( tråk, tråk...

Hahaha, såg mina glasögon och blev på bättre humör när jag satte på mej dem XD. Passade på att fota det hela dessutom ;)

image12 & en bild på mej XD fulare kan man inte bli....;)

Tänk att jag gick runt (nästan) hela dan i dom där. Tur att jag har hade sparat dem sen jag var liten :) Och tur att mamma hade köpt dem i huvud taget :)

Puss&Kram! -Så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0