Dålig måndag

Hej!

Sitter här o skriver med ett jättestort glassberg framför mej. Älskar verkligen glass asso :) som Moa brukar säga: Jag är en riktig glassoman asso, älskar nästan alla glasser som finns! mm, en sån är nog jag oxå :)

Usch! Den här måndagen var sååå sämst. Vaknade 40 min försent o kom på att jag skulle duscha sen skulle ja äta frukost, men jag hann inte riktigt så ja pressade i mej en macka.....Sen skulle ja klä på mej o nu är det så jäkla stökigt i mitt rum så jag sprang runt o bara hittade typ ingenting o ha på mej..... Ibland går världen verkligen under när man försover sej... :(

I skolan var det inte mycket bättre. Började som sagt 9:15 i aulan för samlingsträning med Hedda. Alla killarna förstörde det hela med att inte hjälpa till alls o bara sitta o leka med sina mobiler + vara extra högljudda. Vi kom typ ingenstans, gick igenom de första 6 scenerna som tog sådär 1 & en halv timme för alla var så jäkla stökiga. :'(

På mattelektionen kände jag att jag hade sovit alldeles för lite (4 och en halv timme) var så jäkla trött asso. Sen satte Kikki på "tinitus" manicken o då blev det mycket värre......Men nånting som var bra, var att jag fick tillbaka mitt matteprov, grymt stolt igen :) Gick väldigt bra :) Nu har vi haft alla tre proven (matte, franska & engelska) så nu är det några veckor utan överdrivet mycket plugg

Svenskalektionen var alla jättestökiga, stackars Anqi. Ibland är killar det onödigaste man kan tänka sej att ha i en klass. Dom är som värsta stora bölden som man bara vill operera bort, eller nåt föremål som man bara vill låsa in i ett rum o sen kasta bort nyckeln. Usch! började bråka när vi snackade om "Hur är tjejer? - Hur ska tjejer vara? Hur är killar? - Hur ska killar vara?" Blev typ värsta kriget mellan killarna o tjejerna......

Men nu ska jag kolla lite på OC sen ska jag nog sova :) försöka iaf....somna så tidigt som möjligt.....
Hoppas ni har haft det bättre.

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0