Filminspelning

Hejsan,

Nu är jag hemma från våran otroligt coola/roliga filminspelning förhoppnings vis så blev filmen iaf hyffsat bra.
I går så bestämmde vi att vi skulle ses kl två vid Smelivs, ja, Alice & Hedda träffades typ fem i två på Smedslättstorget sen så gick vi gladeligen ner till Moa & Smevlivs. HAHAHA, jag var ju utklädd till tant o dom som satt i kassan bara skratta  xD Sen så när vi kom tillbaka hem till Moa så hör man Hedda säga: Nej, fucka, den är ju inte här...vart tog den vägen? Då hade hon råkat radera den braiga filmen..... xD (rätt komiskt faktiskt) Så då bar det iväg till affären igen o där mötte vi Eva Li, så fort jag såg henne SPRANG jag ut, hahaha, hon ba: Mina damer.... xD Sen så lyckades vi filma en till film o den blev väl som sagt hyffsat bra, men den som Hedda raderade var ju bara såååå klockren.

Ajuste, innan det så filmade vi när Alice skulle sitta i "studion" o presentera nyheterna. Fyfan va det var kul XD skrattade som aldrig förr :P Det tog ju verkligen inte tid.... :P
Nu ska jag kolla Wallander eftersom jag bandade den igår o äta lite mellis.

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0