Flumm med Viktoria & Moa

Heeej :)

Nu tycker jag faktiskt inte att min frisyr är så hemsk, den är helt okey. När jag kom in på mitt rum låg det en skokartong på sängen :) Vem hade varit där? påskharen kanske? :O
Nää, det var mumme som hade köpt skorna till mej! *Fiiiina* jag blev jätteglad :). Händer faktiskt inte så ofta att jag hittar skor, typ det svåraste klädesplagget.....

Tänkte berätta lite om idag.
Vaknade (jättepigg) eftersom jag faktiskt somnade innan 22 igår :) typ första gången i hela sjuan, eller vad?
Åt frukost + bloggade lite sen bar det iväg till skolan. Usch! fick klara av hela skoldagen idag, utan någon samlingsträning. Dagen slingrade sej sakta men säkert fram :) Efter skolan skulle Moa hem till mej för att sen kunna följa med mej till frisören. Vi tänkte "ta sällskap" med JE, men han hade tydligen gått för dagen :( fuskare! Aja, vi stod där iaf på Höglandstorget vid biografen o väntade. Jag (som vanligt) är inte så bra på att vara diskret ;) Hahhaha, började gapflabba + att jag fick snö innanför jackan o tröjan o det kittlades som bara den XD HHahaha, korvade mej som en jäkla mask. Vid solleröbacken så halkade jag rakt på den blöta/slemmiga mossan :( bläää...

Hemma hos mej åt ja o Moa mellis och flummade som aldrig förr :) det var ju ftf jättelängesen som vi gjorde nåt ihop, det måste vi börja med igen :) Mycket galet skratt från köket, till o med Joni stördes av det :)
Sen skulle vi promenera till frisören. Hahhahaa, gissa vem vi mötte när vi kom ut? HAHAHAHA, "puckel" har ju ftf inte sett henne på aslänge, trodde typ att hon hade dött eller nåt...... Vi gick bakom henne på grönviksvägen sen så kom vi på att vi hade bråttom och att vi inte hade tid med att gå i "tantfart" även kallat snigeltackt. När vi kom till solleröbacken så satt det nån jäkla hund i busken o skällde som fan när vi gick förbi. Jag gick precis vid grinden o såg inte hunden så jag hoppade typ 5 meter åt sidan med mitt paraply som sköld XD Moa tyckte fårstås att det såg skitkul medans jag fick värsta hjärtklappningen :( men grymt kul ändå ;)

Hos frisören börajade en liten tant som shamponerade mej att snacka med oss, hon ba: Tycker ni om honom? Ja, han som var nummer 10 i melodifestivalen....Jag tycker han är jättebra. Hör! visst sjunger han bra, ja jättebra.
(det spelades BWO - Lay your love on me på radion.) Hahaha, ja o moa tyckte det var mycket kul :)

Nu har jag inte så mycket att berätta. Hoppas det är nån som orkar läsa mitt låååånga inlägg om idag. Ska strax gå till säng o läsa SO läxan...... Hoppas ni har haft det lika bra som jag idag! :) Ska försöka somna innan 22 ikväll oxå, fett skönt :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0