Födelsedag 23/2 -08

Hejsan!

Skulle som sagt åka upp till Idre på min 13:årsdag - hela dagen i bil :( Aja, födelsedagen blev en kattastrof om jag får säga det själv....väcktes kl.7 av mom&pom fick lite daimtårta o typ 3 paket eller nått? Faktiskt rätt besviken...kräsen som jag är. Så alla ni som tror att jag väcktes med värsta paketberget på sängen har alltså fel. Fick fler nya nagellack, ett lila, ett guldigt o ett silver :) *Fiiina* Sen fick ja typ två linnen (två som jag redan har haft, ett svart o ett vitt) o en bok..o en plånbok....inte mycket va? -nää.....

Men, men, har faktiskt fått värsta skidpaketet o allt som hör till i år :) Dessutom ska ja o Mom åka in till stan nästa helg o kolla lite i affärere m.m o sen ska ja in till stan med moster oxå :) då får jag nog lite påfyllning månitro. Ska försöka klippa mej den här veckan oxå, men vet inte riktigt hur. Kanske så som jag hade i höstas (ni som vet) fast lite mer uppklippt + snelugg....men som sagt vet inte riktigt än.

Så det kanske inte är så illa som det verkar ^^, hoppas inte det iaf.

Bilresan gick väl rätt hyffsat. Vi fick packa oss in i bilen vid 9. Hämtade Anna på Nockeby Torg o sen for det iväg :) Jag o Anna var nog rätt sega, sov för det mesta i baksätet..... Efter sådär 6 timmar i bil kom vi äntligen fram till våran kära stuga. Fett mysiiig den var me bastu o väsrta stora vardagsrummet o öppen spis o allt. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde mer på kvällen, typ kollade på Melodifestivalen o tänkte på Moa :) Tänk om Björn skrev den sången till dej :) haha, tyckte det var lite småkul..... Juste ja o Anna hade det lite besvärligt med bäddningen o "välja-rätt-garderob" vid bäddningen var vi väl grodor o apor om jag minns rätt?? aja, bädda överslafen på en våningssäng är väll inte det lättaste man kan göra....eller hur måntro?

Ska skriva ett inlägg om alla Uuunderbara händelser oxå, såklart :) Fast kanske inte berättar om allt eftersom det har hänt en maaassa saker under det bästa sportlovet hitills ;) Jag måste bara läsa ut min bok "Svenne" har typ 20 sidor kvar. Går fort att läsa ut. Verkar som om allt har kört ihop sej i Sverge (asso i boken) Men, men det här är inget boksamtal ;) Ska inte dra in för mycket.

Puss & Kram <3


"Life  Of  Knappnålar  2008"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0