Fredag ^^,

Hej hej!

Får bli ett kort inlägg i o med att jag ska göra mig i ordning om 5 min.
Väcktes av Syrran idag, en liten puss :) Det var väl gulligt måntro? Hon ska åka till Bali i maj o surfa, kommer sakna henne då :) -Det är värsta snygga tränaren, man kanske kan lägga in en stöt. XD. Hennes kommentar när hon såg bilden på honom :)

Usch, har engelskaprov idag :( Har försökt träna som en galning, men det var inte så mycket som var svårt så.....Måste rätta min bokredovisning oxå, får försöka hinna med det nu.

Nu är det fredag o sen är det lördag :) Ska in till stan med mom, för det mesta bara för att jag inte tyckte att jag hade fått tillräckligt många presenter på min födelsedag för 2 veckor sen. Kräsen loppa :)

Puss&Kram <3
-Så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0