Fredag

Heeee,

Idag är det fredag. Om exakt en vecka har vi samlig :S usch, kan inte ens mina repliker.... måste verkligen träna asso! hmm...har en stor roll, en av dom största...men jag lovar att jag inte ska göra er besvikna. Men träna får jag nog göra en annan gång för idag tänkte jag åka in till stan. Antingen med nån eller med mej själv, är i ett stort behov av ny mascara o puder. Sen så ville Karro att jag skulle titta förbi bokhuset o "heja" lite på henne så det får jag väl oxå göra. Men nu ska jag göra mej i ording o kanske ringa nån eller nåt, synd att inte Moa kan va mé. Hon åker nämligen till Rom idag, jäkla lyckost :P

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0