Godmorgon

Hejsan!

Sitter vi mitt frukostbord och skriver, som vanligt. Inte för att jag har nåt speciellt bord där jag äter frukost men jag kallar det för det :).
Känner mig extra pigg idag! För första gången på väääääldigt länge lyckades jag somna innan 23. Det är ovanligt, kan ju typ aldrig sova men idag lyckades jag! Kan inte någon komma på ett roligt sätt att sova, för det är så tråkigt o sova om man inte är trött. Man vill ju hellre vara uppe o härja ^^,

Jahopp, idag är det onsdag..... Den segaste dagen i veckan :( börjar 9:15 slutar 16:15 fett jobbigt ju! På onsdagar har vi typ alla ämnena, ett ämne har vi t.o.m två gånger. no, so, LUNCH, slöjd, franska, no (igen) & musik. Blää... vem orkar?

Idag måste jag fortsätta med alla läxor, enelskaprov på fredag, då ska oxå bokredovisningen vara klar, matteläxa tills på torsdag :( iuu... Men bokredovisningen är hur jobbig som helst eftersom det inte står om mina huvudpersoner, fett svårt, har inte ens gjort klart hälften :(

Puss&Kram!
-Så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0