Grön vårjacka

Senare idag åkte jag som sagt in till stan för min underbara mumme var visst lite intresserad av jackan som jag hittade igår. Min trogne och generösa vän Anna följde oxå me, hon o Pia skulle tydligen inte till Vällingby p.g.a den stora folkmassan. Aja, jag o Anna fick iaf lite brått till tolvan vi såg den rulla in när vi var på andra sidan torget så det blev till o springa i terrängen xD . Sen så skulle vi hopa över räcket på stationen o jag hade mina supertajta jeans på mej.....vi var sååå smidiga o det blev ju bara roligare när vi ramla in på olvan med andan i halsen xD 
Inne i stan så gick vi in på typ alla H&M som vi kunde hitta, typ 10 st eller nåt. ALLA sånna jackor som jag hade sett var slut fick ju typ nästan panik ;) Tills vi kom till H&M på drottninggatan, där hade de 1 kvar.....sicken tur.
Så jag fick min jacka iaf :)den är såååå fin.

Anna kollade lite på "Ucla" byxor/tröja + några jeans, men hon köpte inget. I största allmänhet så gick vi väl mest runt där o snokade bland lite affärer....

Sen på vägen hem så höll Anna fast mej så att vi inte kunde gå av vid Nockeby Torg där vi skulle gått av, så då bar det iväg till Nockeby istället för att sedan vända o åka tillbax igen. Vi snackade bl.a om att Martin Rolinski hade ett så kallat babyface, jaa, sådär "anti-rynk-krämad" xD hahaha, nån som fattar?? 0___o
Nu ska jag fortsätta kolla på Herbie Fulltankad. Hahha, men bara för att det inte finns något annat o kolla på :P

Med kärlek,
Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0