Hard Rock Café

Hejsan

Idag har det varit äventyr som gäller :) Hade igentligen tänkt att plugga franska hela eftermiddagen, men så blev det inte riktigt....
Var tvungen att gå upp 9 i morse, skulle som vanligt till ridningen, hade Fantasia o hoppade, rätt kul faktiskt. Gick väl rätt så hyffsat iaf. Efter det åkte ja hem med puppe pratade matte typ hela vägen, ba: -Bläää.....
Sen degade jag för det mesta framför tv när puppe kom o sa att vi skulle åka in till stan o fira mumme, hon fyller nämligen år i morron. Fick brottom o göra mej i ordning o bråkade med alla i bilen (tjaffsig som jag är). Men alla vann för jag kunde inte hålla mej från skratt ^^, Åkte till Naturhistoriska museét..... tråk..... :( tyckte inte det var speciellt kul. Sen skulle vi äta. Det blev på Hard Rock Café, typ Karros favvo-ställe eller vad? Åt en "blodig hamburgare" Joni fick halva för jag tyckte den var för trååådig.

Sen skulle vi in o handla på Ica :) Alla tog en korg o sammlade ihop typ 5 varor var. (Min familj har ett sånt effektivt sätt att handla på xD) Tjejen i kassan bara kollade på oss när vi betalade o plockade ur från 5 olika korgar :P Lixom, varför tog dom inte bara en vagn istället?) Men, men....

Nu ska jag fixa lite tårta + plugga franska :(
Hoppas ni har det bra :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0