Hemma igen

Hejsan.

Nu har jag kommit hem från min 1 o en halv timmes promenad. Bortsett från snön så var det ju ett riktigt härligt väder, sol! som en perfekt vinterdag. Jag gick från mej till Nockeby Torg o köte en solo-tidning, sen så gick jag hela länga vägen till Ängby badet. Höll på att halka typ 5 gånger på grund av att det var så jäkla halt, is i varje backe....
Många tycker nog att det är skittråkigt att bara gå omkring sådär, men jag uppskattar det :) Har man inte något bra sällskap så kan man ju alltid lyssna på lite musik.

Tog förresten lite bilder oxå men jag måste ha den andra datorn för att kunna ladda upp dem o just nu har Joni den. Så jag får vänta tills ikväll....Nu ska jag dricka varm choklad o läsa lite.

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0