IDRE FJÄLL <3

Chipp Chipp!

Hur man orkar gå upp kl.6 och skriva i sin blogg såhär tidigt på morronen, vet jag inte riktigt. Men jag glömde ju faktiskt  att skriva igår, hade min jäkla "sur-bok" att läsa ut. Vilket jag faktiskt lyckades med :) Himmla skumt slut asso.
SHHIIIT! Ni skulle bara veta vad jag drömmde idag :S Gick faktiskt in til Mom och sussade typ hälften av natten. Men det var inte det här jag skulle skriva om :) Utan om själva "fjällen-besöket" i IDRE FJÄLL! <3 VILL TILLBAX!

Första dan har jag redan skrivit om ;) Kanske skulle ta o sammanfatta allt, så som Anna har gjort på sin pa, himmla smart asso. Fast nää.....

På söndagen var den ända dagen jag o Anna åkte för oss själva, resten av veckan åkte vi med Lydia & Malin. Aja, på söndagen hittade jag o Anna våran blivande "lift-gubbs-kompis" xD Shiit asso, ni skulle sett hur han såg ut :) Wannabie (stavas det så??) Danny Saucedo eller vad?? Jag o Anna "snackade" iaf vääldigt mycket med honom :) Vi fick faktiskt redan på att han hette Johnn (-Johnnyyy!)
Nästa dag när Jag, Anna & Malin skulle åka upp i 3-stolsliften stod han där nere o typ sooolade sig, (okay, gay, gay) Malin tyckte det var skitkul så hon skrek självklart - Johnnyyyy! - Johnnyyy! Men ett såntdär falsettskrik Han bara tittade upp på oss o typ, skrattade? eller? Ska jag vara ärlig så tror jag att han trodde att vi var "försjusta" i honom, så mycket som vi höll på.
Fyfan, vad det var kuuul! Måste tillbax nästa år! ^^,

Oy, tiden rinner iväg :( Måste sluta skriva, måste göra mej i ordning inför första skoldagen efter lovet. Skriver såklart mer när jag kommer hem ;)

Puss & Kram! - så hörs vi en annan gång

(>*.*)>   <3   <(*.*<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0