Inga-Gärd

Heeeeeeeeee

Nu sitter jag hemma o skriver, bra bra. Lyckade faktiskt med att inte bli upptäckt där på franskalektionen i datasalen :) riktigt klatshigt. Idag har det inte hänt så mycket, det var väldigt flummigt idag oxå :P fett kul :) Dessutom fick jag ju reda på att jag ska spela IngaGärd i samlingen. Jag o Moa var de ända som ville vara henne så vi fick lotta, riktigt rättvist :) Jag blev IngaGärd o Moa blev Margit, hon som ska vara hörselskadad xD.
Men killarna är ju fett töntiga, först ger de ett jättedåligt samlingsförslag, o sen vill typ ingen synas på scen :( blää... jäkla puckon asso! men, men..... mer till oss andra som tycker om o stå på scen :)

Ikväll ere scouter som gäller, patrullmöte (man får göra vad man vill) det är ju typ de enda möterna som e roliga..... Men först måste jag göra lite engelska och måla lite naglar :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

*det heter Inge-Gerd inte Inga-Gärd* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0