Installation pågår...

Nu har jag äntligen installerat de nyaste verisionerna av både msn och internet, mycket snyggare design och mycket smidigare ju :) Rekomenderas starkt till de som inte har gjort det än. Nu har jag bara limewire kvar att ladda ner.
Jahopp, nu har den här kvällen lett mot sitt slut (igen) sista natten som man kan vara uppe sent, fast inte så sent för mej eftersom jag ska rida med alla sykade människor.... :'( Det pratades om att Anna skulle rida-igen i morron i min ridgrupp, men eftersom det inte gick o sova över så vet ja inte om hon orkar och vi har inte snackat om det nåh mer såååå...

I morgon ska jag leta igenom Tusen Gånger Starkare (jävla skitbok) och kolla om jag hittar några citat som är bra. Ftf, vi ska ju ha värsta stora "provet" om den och om identitet..... Dessutom måste jag plugga repliker som bara den! Både till teatern, men framför allt till samlingen. Måste nog kolla igenom lite franska oxå eftersom ja o Moa inte var speciellt koncentrerade förra veckan "Stockholms boulevard" xD 
Blääää det är ju det som man absolut INTE vill göra.... Varför kom jag på att jag har så jäkla mycket att göra sista dan på lovet?? Det är ju då som man ska njuta av sista dagen....måste nog bli lite bättre på att planera, tror jag allt.

Nu ska jag gå o fixa i ordning inför natten-hatten (hahaha, lustig som jag är la jag in ett rimm xD) Ska kanske kolla på lite OC innan jag somnar :) Seth, -Min smidiga kropp skrämmer dej. Hahahaha, älskar honom så GROVT mycket asso! <3

Med kärlek,
Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0