Instängd städare

Heeeej!

Det var nästan lika kul idag som igår bara att det blev lite bråk i morse med manusgruppen + lite bråk med lärarna. Men nu är allt fixat o vi lyckades bli klara med manuset :) Men det jag inte tyckte om var att Douglas gav det sammlings-förslaget bara för att han "visste" att det skulle bli världes katatsof :( Varför förstöra för alla andra lixom?? Vi skulle ju ha tagit mitt förslag, som jag har sagt i typ 6 inlägg ;)

Men,men..... resten av dagen var bra och VÄLDIGT flummig! XD På syslöjden satt jag o Alice o skrattade i princip hela lektionen. Korren sa till oss hela tiden men vi brydde oss knappast :P - Tusen spikar och en natt! xD
Efter det var det franska, fick tillbaka våra prov :) Är gyyyymt stolt asso :) Lyckades väldigt bra o det tyckte även Kärran (stavas det så?) oxå.

Sen skulle vi fortsätta skriva manus i datasalen. Jag gick nog Moa på nerverna när jag satt i ena ändan av rummet o gjorde miner till henne (där hon satt i andra delen av rummet) HahahaHA! Sen spelade vi lite Crazy Taxi -Woho! på skolans datorer o allt ;) första gången :)
När vi skulle gå hem vid 4 så kom städaren in. Han började torka av golvet medan vi stängde av datorerna. Moa kom på idé:n att stänga in honom XD. Hahaha, (asso, man kan öppna dörren innefrån oxå, så han skulle kunnat kommma ut) HAHahaha! men Gustaf var så trög att komma ut, så då han städaren gå ut innan Gustaf o då gick det ju inte..... :( (för då skulle vi ju låsa in gustaf....) Så det blev inte så lyckat precis, men vi skrattade as-mycket åt tanken när vi gick. Typ grymt kul om vi hade lyckats ;)

Men nu måste jag göra engelska + no.....tråk....tråk.... :(  skriver som vanligt senare, förhoppnings vis före eller efter Grey´s Anatomy.   :) Ska såklart se på det eftersom det är onsda + fråga Olle, med Olle o Martin ^^,

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0