Klippning :(

Heeeej

Idag var det som vanligt väldigt flummigt ^^, Har för det mesta bara skrattat hela dagen :)
Lunchen var bland det äckligaste jag har sett :S såg ut som magsaft som nån hade spytt ut, dessutom luktade det rått kött :( Alla kommenterade lukten..... Blääääh...
På engelskan fick vi tillbaka våra egelskaprov, grymt stolt nu oxå :) klarade mej gallant....
Sen var det mentorstid med hela klassen i fysiksalen eftersom alla 8:orna är borta o 9:orna skulle göra nåt viktigt. Hade typ 5 lärare runt oss, fett läskigt, ba: har vi gjort nått eller? Men det hade vi tydligen inte vi skulle bara skriva vad som hänt under veckan. Ja o Anna gick runt lite (kramandes) när vi va klara, både Anqi & Olle kramade oss ^^. Hahaha, ja o Anna spred onda planer så de inte kunde komma ut men då tog de bakvägen istället... :P

Matten var som vanligt trööööög, jag satt o gjorde mina wibbande rörelser för att få bort träningsvärken sen igår men lyckades inget vidare XD

Efter skolan gick jag hem till Anna för att vänta tills jag skulle klippa mej. Vi kollade lite på tv o bakade Chocco ;) Sen bar det iväg mot Höglandstorget igen. HAhahah, kom på en rolig dans på vägen dit, "Robbotdansen dzzzzzzh". Sen när vi kom fram visade det sej tydligen att min frisör (margareta) blivit sjuk o gått hem :'( glöm lixom att jag klipper mej hos nån jäkla elev ...... Så jag får vänta tills på tisdag istället. Jag som har väntat 1 & enhalv vecka på att få klippa mej...... :'( men, men.....

Nu ska jag göra mej i ordning för Felcias filmkväll, fett kul. Känns som om det var evegheter sen vi hade  filmkväll.... Kanske tar lite bilder oxå :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0