Kväll

Hej igen!

Nu ligger jag (som vanligt) i min säng och skriver. Fortsatte med min tröööööga bokredovisning :( Inte kul när man har en bok som typ inga personer beskrivs bra i :( Tar typ år att hitta nåt, och när man väl hittar nåt så här det typ huuur mycket som helst. Min redovisning kommer ju typ vara 3 sidor om inte mer! Men det mesta är nog mellanrum mellan alla citat och "extra" komentarer ;)
Ska sluta tycka synd om mig själv nu, känns som om jag bara skriver om negativa saker i mina inlägg, men jag kanske är inne i en "negativ period" nu. När allt känns jobbigt o trååååååkigt. Får försöka liva upp mig själv lite :) Fyfan vad det där lät töntigt, men skit i :P Man måste ju få vara lite töntig. Okey, det där lät ännu töntigare xD.

Längtar mycket till helgen asso. Ska in till stan med mom, disskuterade vad vi skulle kolla på :) Jag kom med förslaget att gå till Vero Moda för de har precis fått in vårkollektionen av allt. B.la. byxor för 299:- då kan man ju köpa 2 par :) Dessutom hade de supersnygga byxor på BikBok som man kan kolla på. På Gina Tricot fanns det skitsnygga tunikor, ska kolla på skor oxå :) Fett bra, då får jag nog många "paket" iaf :)

*Sovdax*
Puss & Kram
-så hörs vi.

<3    Moa <3 tänker på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0