Kvällsinlägg

Heeej

Hahahaha, har precis fått en utskällning av mumme för att jag åt upp Karros Marabou-choklad gluppsk som jag är ^^,
Bara för att jag tycker att choklad är bland det bästa som finns, då kan man ju inte spara den i typ 2 veckor..... :)

Tänkte sammanfatta om idag.
Har för det mesta varit med Moa hela dagen :) vi har bl.a skolkat från träslöjden, kollat ut på "frigolit-snön", skrattat åt Skateman (stavas det så?),provat kjolar i rekvesita-rummet, tjaffsat med Kerstin & lyssnat på MUSIK.

Väldigt slappt, startade med no. Som tur var så hade vi inte CH utan Martin, då går ju allt mycket lättare........(inte) Sen var det so med Andreas, iusch, man blir ju äcklad..... LUNCH..... Slöjd...
Det var då som ja o Moa skolkade :) först så satt vi inne i målarrummet o lyssnade på musik, sen så smög vi oss ut o sprang omkring i skolan. Sen vare franska :( ja o Moa försökte ta oss därifrån o skylla på att vi var tvugna att kopiera manus, men det gick inte för Kerstin var dum..... ba:
K: Måste ni göra det?
V&M: Aaa....
K: Men det går inte
V&M: Varför inte, vi har bara 10 stycken
K: Men vi börjar nu, glöm det.

Som om franska är det viktigaste ämnet lixom dessutom hade vi ju typ 1 timmes extra-franska förra veckan. Men ja o Moa satt iaf i korridoren o fick "jättemycket gjort, verkligen".
Efter franskan tränade vi samling, viket blev en katastrof.... Jag o Moa befann oss för det mesta inne i rekvesita-rummet o hade allmänt kul^^, (snorgrön manschester-tygs kjol)

Musiken var rätt slapp..... Sen så gick alla hem....
Nu ska jag duscha, skriver nog efter Grey's Anatomy ikväll, måste såklart se på det ikväll.

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0