Kvällsinlägg

Heeej,

Insåg direkt när jag tog datorn att det bara var 13 min. kvar på batteriet så jag kan inte skriva så mycket...inte för att det hänt så mycket precis....

Jag har för det mesta legat i soffan med mumme o kollat på teve o sen så har jag äntligen blivit medlem på youtube. Det har faktiskt inte funkat tidigare, jag har försköt. :)
I morron kommer väl de flesta hem, har tröttnat helt på att bara vara med familjen hela helgen....hur tråkigt som helst ju!
Läste just i Moas blogg (http://wajdebeck.blogg.se) att hon skulle åka hem i morron, bra tycker jag :) då kan man ju ses nån gång :)

Nu ska jag nog fortsätta kolla lite teve o sen så ska jag väl försöka sova. I morron har jag inga "stora" planer, ska väl läsa lite i Tusen Gånger Starkare måste ju läsa ut den på lovet o så måste jag plugga repliker som fasen asso! Både till teatern & samlingen.....

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0