Låååångt inlägg... nån som orkar?

Heeeeej,

Nu har jag inte bloggat på väldigt längesen känns det som. Hahahaha, det har helt enkelt hänt för mycket saker xD

Igår onsdag så gick jag upp extra tidigt (9) för att möta Pia i Alivik tio över elva, skulle nämligen hem till henne innan filmkvällen som vi skulle till på kvällen. Vi skulle på filmkväll hos Lyddo på ett så kallat "knytkalas" alla skulle ta med sej mat. Jag o Pia tyckte att vi skulle vara lite proffsiga o göra både mat & efterrätt.
Först så lekte vi lite med "lill-hunden" sen så spelade vi nåt asroligt japanskt spel som va helt sjukt, nåt Guitar Hero fast med vanliga kontroller. Sen så skulle vi baka då dåh..... kärleksmums... Fast Pia satte ugnen på 120° i stället för 175° Hahahah, vicken miss , så det blev inte klart på 15 min (som den skulle va inne) så då satte vi in den på 15 min till o då så blev hela botten bränd till värsta svarta skorpan xD Å det gick ju inte att bjuda på... så vi strunta i efterrätten. Men hennes mamma gjorde asgod sallad istället, så det gjorde inte så mkt. :P
På tunnelbanan mot Odenplan lyssna ja på en sjukt kul låt som börjar med värsta bas-trummo-solot från djungelboken o tanten brevé så ut som en apa.........så då satte jag igång me o gap flabba xD åt mej själv lixom, helt från ingenstans, alla glodde o trodde ja va helt borta.... (även Pia) Hhahaha,

Senare på kvällen kom även Alice(allens.blogg.se) & Heads (heads.blogg.se) dom hade gjort nån äppel/apelsin/kanel smet som dom hade bakat in i smördeg som dom själva tyckte var sådär lite... :S men vi uppskattade det iaf. Ja, Alice o Heads va kvar i lägenheten medan Lyddo & Pia gick o hyrde "Team America" fyfan va den va kul XD Herrow (hello)
Senare på kvällen körde vi charader (vad är vi för människor egentligen??) HAhahaaHAH, grymt kul, jag verkade tycka att nunnekläder & kondomer ser ungefär likadana ut om man skulle ha på sej det x) "kondom". Sen så var det ju nånting om att Helen är utklädd till påskärring & Bernt gifter sej i kycklingdräckt.... Tog massor av foton o filmade oxå, men nu är det så att kag har glöm min mobil hos Lyddo, klantig som jag är. Men jag får väl ringa henne o fråga om jag kan få den nån gång....orkar inte vänta tills måndag. Men, när jag får den lovar jag att jag ska ladda upp några bilder. Sjuuukt kul. HAhahaha, hade även lite godiskrig (vilket menas med att alla va på mej) XD så i morse när vi vakna så hade vi godis runt hela oss :P

Nu orkar ja verkligen inte skriva mer asso, det är väl bra för det är väl ingen som orkar läsa mer ändå ;)
Just nu ska jag bara lägga mej i soffan o njuta av att jag har läst ut hela "Tusen gånger starkare" jääävligt trög bok asso, handlade inte om nånting mer än huvudpersonens tankar typ. Sen så ska jag väl duscha oxå...
*stolt* läste 140 sidor ur den för att bli klar med den.

Med kärlek,

Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0