Lördag

Hej hej!

Nu har jag vaknat upp och ska snart in till stan, troligtvis med Moster i stället för mumme eller bara med mej själv. Ska kolla på b.la. byxor o tröja. Hhaha, kollade på Karlsson på taket i morse, sista 5 minutrarna, lillebror hade tydligen fått en hund som hette Bimbo XD Tyckte att det lät lite småkul :) -Kom nu Bimbo XD.

Kollade på en film med familjen igår: Elizabeth från 1500-talet. Ganska seg, fanns ju typ ingen annan bra på topplistan. En typisk "Min-pappa-film" han som typ älskar historia :(.......

Skulle visst inte klippa mej igår. Det fanns ingen tid hos Margareta förrens nästa fredag (14/3) kl.16:15 Men då har jag ju iaf lite tid på mej att hitta nån bra frisyr :)

Nu ska jag städa på mitt skrivbord o fixa i mitt rum, mumme kom precis in o sa att hon kunde åka in till stan :) Najjs asso, skriver sen!

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0