Lunch + Promenad

Hej igen.

Bara så ni vet så skulle det där inlägget (om att jag skulle sova) publiiceras igår, men jag råkade glömma att göra det så det blev publicerat i morse istället.
Just nu sitter jag här o äter lunch, gröt o ägg ^^, Sen hade jag tänkt mej att jag skulle ta en promenad (tyvärr inte i det fina vårvädret) men i vintervädret. Bara för att få lite juft, har Engströms öppet så går jag väl dit o köper nån tidning eller nåt. Har inte så mycket att göra mumme & puppe åkte iväg till Ikea i morse o har fortfarande inte kommit tillbaka. De skulle tydligen kolla på möbler till vårat "nya" vardagsrum. Idag åker Anna i väg till Gotland, om hon inte redan gjort det. Moa åkte till Gotland (Fårö) igår. Hahaha, hon ringde mej i går när hon hade kommit fram vi snackade i typ 45 min om allt möjligt :), Alice vet ja inte var hon är, Pia har jag inte fått tag i än & Hedda är på landet.

Nu ska jag bara göra mej lite i ordning, kleta på lite smink m.m sen så beger ja mej ut i vintern.

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0