Måndag

Hej!

10/3 mummes födelsedag idag, har inte gett något paket än :P Får se om det blir av någon gång senare. Däremot fick jag ett paket av Joni, för jag har ju faktiskt oxå fyllt år :) Fick en biocheck på 100:- Perfekt ju :) Nu har jag nämligen 2 st. eftersom jag inte använt upp den andra som jag fick i 6:an :P Tänkte se "Försoning" o "Sweeney Todd" men den är det ju 15:års gräns på :( Man kanske kan komma in ändå :P nån som hänger på? måntro?

Idag har inget speciellt hänt, skrav klart manuset idag :) Fyfan vad våra scener äger. "Inga-Gärd" och tantmaffian som ska hitta tomten XD. -Ska vi handla på Jysk? LIll-Margit ^^, Mer säger jag inte, det får man skriva om senare :)

Nu har jag pluggat ännu mer franska, har provet i morron :'( Känns som om jag missat nåt? Men nu ska jag typ måla naglarna ;) och läsa klart noläxan. Sen blir det kanske lite tv-tittande och kanske en ny uppdatering XD Fett töntigt :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0