McDonalds :)

Heej! <3

Idag har det varit en fin dag :) Mycket kul asso. Började 10 i 10, fett skönt :) Då vare samling (NV07) :( Det enda som var roligt var Martins insats i det hela :) Sen hade vi världens rast till lunch (Gulasch-soppa lr hur det stavas) Jag skulle försöka dela på min gurka o sa: - Asso, om jag delar på den här så kommer den sprätta iväg o "plumsa" i soppan o då kommer jag att få äckliga oranga köttfärsfläckar över hela mej!
Tjejerna runt mej flyttade ut en meter från bordet XD. Alla bara kollade på oss :) fett kul

Sen var det engelskaprov :( hoppas det går bra, det kändes iaf så. Sen matte......jag o Pia satt ute i korridoren o jobbade när våran "Andreas" skulle pressentera sej, Matilda kom ut till mej o Pia efteråt o ba: -Sliiiiskig....
Mm, håller faktiskt me ;)

Efter skolan stannade jag o Pia kvar för att skriva manus. Satt på pingisbordet o solade + gjorde lite hoppreps-konster :P supersnyggt asso :) Efter 2 timmar tröttnade vi på att va kvar i skolan, alla elever + lärare hade redan gått från dagen, så det var ändå inge kul att göra. Vi bestämde oss för att åka till McDonalds för att äta "mellis" något sent kanske?Hahahaaa, jag o Pia hade det så trevligt :) Vi stannade på "Donken" i ca. 2 och en halv timme XD vem orkar lixom.... hihihi, viiii! :) Väääldigt trevligt o mysigt asso. När vi skulle gå ut hade de svämmat in 3 megafjortisar, o vilka tror ni ägde? Hahaha, ja o Pia förstås, Jag gick ut samtidigt som jag VRÅL stirrade på dem XD Asso verkligen VRÅL stirrade med "jätteöppna" ögon. Dom fattade typ inget o bara glodd på varandra som levande frågetecken x)

En bild på vårat skråvmål :)
image17

*Sovdax*
Puss&Kram!
-Så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0