Mer flumm....

Heeeeej

Nu ska jag alldeles strax sova. Det var som sagt "patrullmöte" på scouterna idag. Vi satt mitt på golvet o fikade :) fett mysigt. Men killarna förstörde som vanligt stämningen med att gå o tända lampan hela tiden :( jäkla puckon..... Vi satt för det mesta bara där på golvet o hade det väldigt roligt xD. Hahaha, Emma hittade en tejprulle o tyckte att det var spännande att "plasta" in benet :P som en mumie xD. Sen skulle Carro oxå försöka, men hon skulle plasta in handen istället. Plötsligt kom Kjell-e-lelle och hon var tvungen o avbryta, för annars skulle de fått skäll. Hahahaah, hon hade handen fast-tejpad o tejprullen hängde i handen, fyfan va kul, kunde inte hålla mej så jag satte igång me o as-garva XD. Tillslut låg vi nog bara i en hög på golvet o skrattade, jag o mina mask-strumpor x)
Sen när vi skulle sammlas skulle Kjell-e-lelle visa några priser som vi vunnit i tidigare tävlingar, - och så den där tjurskallen som ni ser på väggen där, den vann vi.......
Hahaha, as-garvade åt "tjurskalle". Sen kom det in några människor som skulle informera om lägret i sommar, vi låg fortfarande o skrattade i en hög på golvet, åt bl.a mina mask-strumpor, Carl von Svinhufud av huset Wittelsbach, tjurskalle, ståthållare, tomteskum & instängda städare m.m XD riktigt kul.... Jag förstår inte riktigt hur de kunde vara seriösa när typ hälften av alla människor låg på golvet o skrattade.
Hhaha, inne i rummet hade vi det oxå kul, Emma försökte göra hål ien plastpåse med sina fingrar, som hon sedan skulle ha på huvudet. Hahahah, "tentakler som pillrar" xD

Även fast ni kanske inte fattar nått, så var det ändå kul o skriva :) Men nu ska jag sova.
*Sovdax*


Puss&Kram!
-Så hörs vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0