Mer om idag

Hejsan.
Insåg ganska snabbt att mitt förra inlägg hade lite fel rubrik. Det handlade ftf inte om idag. Men nu kanske:
startade dagen som sagt med no, gick väl hyfsatt bra, men pinsamt när jag skulle hålla på att fråga en sak alldelles själv efter lektionen :P På no:n tog vi upp vilka som skulle vara med i manusgruppen i o med att några hoppat av. Jag o Pia skrev upp oss, men ganska snart visade det sej att vi ville gå ur XD Men lyckades stanna ändå :)
Sen vare franska i fysiksalen lite knäppt att ha det där men......tur att jag satt brevé Alice :)

sen vare lunch o gympa, gympalektionen skrev vi manus på.....
so  - pratade vi lite om romarriket.....
matten -  skrev vi oxå manus på, passade på att en fiiin bild på skolgårde i det fantastiska vårvädret
image14 till skillnad från i morse:

För er som inte ser så är det snöö som ligger på marken på den andra bilden.
Kom väl fram till en hyffsat bra handling....men samlingen kommer suga :( ftf vad tråkigt asso! Skulle ju lätt tagit mitt förslag istället :)

Hahah! Måste bara tillägga en bild på mej o Pia som vi tog i spegeln i skolan (jag har mina glasögon på mej)
image16
Fyfan vad vi skrata åt den här asso XD. Det är en kant på spegeln, så står man tillräckligt nära så får man ett jättelitet huvud, dessutom när man har siiina checka glasögon på sej x)

Men nu ska jag titta lite på tv sen ska jag sova, vi har ju faktiskt sovmorron i morron så.....

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0