Morgon

Tjohoo!

Nu sitter jag här igen vid frukostbordet och skriver :) Känner mej faktiskt rätt pigg även fast jag intekunde sova inatt heller. Tänkte att jag kunde berätta nått mer från Idre eftersom jag sa att jag skulle göra det ;)

Det var en gång när vi skulle gå av  4-stolsliften (Jag, Anna, Malin & Lydia). Först bromsade Malin in precis efter liften. Sen kom Anna som krockade med Lydia:)  det blev typ värsta kaoset xD. Sen skulle jag oxå åka ner, och då fanns det ja ingen plats för mej att bromsa in på, så jag åkte över allas skidor, skidorna gled o jag remlade mitt på ett par skidor som tillhörde värsta kill-gänget XD. Mitt på, asso! Dom ba: - Okeyy, vad gör du på mina skidor??
Hahahaa, jag kunde inte svara, jag bara låg där o skrattade typ 5 min xD. Det gjorde lydia, malin o anna oxå. Det slutade med att jag fick lösa ut båda skidorna, för det gick inte att stå så mycket som jag skrattade :) Då gjorde killarna miner tillvarandra och trodde att vi hade druckit :P Shiiit vad det var kul asso! Måste dit nästa år igen.

Det har hänt en massa saker, som t.ex. när vi kastade choklad till killen bakom oss i sittliften xD fast han kunde inte fånga för han satt för långt bak :(    Sen när jag o Anna var ute själva så mötte vi honom igen då fråga han oss om vi hade godis o anna ba:  - Nää, det är slut.   Fast hon lixom hade hela munnen full av godisnappar. Inte lite misstänksamt kankse ;) Sen när vi kom upp från liften sa hon:   - Jag ville inte ge honom för han verkade lite läskig.
Snälla lixom, han var ju hur snäll som helst ju XD.

Shiiiit! vad det var kul, vi har så jäkla många minnen därifrån :) jag o tjej-gänget asso, :) måste dit nästa år igen, hoppas Johnny jobbar kvar då :)

Ska gå o göra mej iordning nu, om jag blir klar innan jag ska gå så skriver jag kanske då me. Annars skriver jag som vanligt ikväll, så alla vet :)

Puss & Kram! Ha en bra dag!

 
- mamma, du är hajmat och jag har jältepjäxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0