Morgon

Hej hej!

Aaa, det var en riktigt flummig dag igår asso, fattar inte riktigt vad jag höll på med, snacka om N1 kommer stirra på mej idag XD. Men det bjuder jag på, det var shiiiiiiiiiiit kul :)
Har inte laddat upp några bilder än ^^, är inte så bra på att hålla det jag lovar :) Men joni hade fakstiskt den "braiga" datorn hela kvällen :(

Idag hoppas jag att vi får skriva manus på CH:s lektion ^^, men det måste vi ju typ eftersom vi inte är klara....för att vi ska vara klara idag. Vet inte hur det kommer fungera med "Schtekan & tantligan + lite mer" undrar om man kommer o fatta i huvudtaget nånting.....?
Men nu håller mitt batteri på att ta slut på datorn, bara 6min kvar. Så jag får väl säga "Tack" för den här gången :) Så skriver jag när jag kommer hem :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0