Om idag

Heeej! <3

Kom precis hem från scouterna. Ganska tråkigt faktiskt, planerar att lägga av till hösten. Ja vet, scouter låter lite töntigt, men det är inte riktigt scouter för vi sitter mest still o snackar..... aja.... får se hur det blir...
Det gick faktiskt rätt hyfsat på no:n idag iaf :) var inte så pisamt som jag trott, förrutom att jag var tvungen o "ursäkta" oss för att vi var så jäkla stökiia :) lite pinsamt kaske XD ska sluta tjaffsa om det där nu, så att jag inte tröttar ut er :)
Men jag får nog ta o skriva senare för nu börjar ju Private Practice på 4:an för alla som vill se ;) om Addison som börjar ett nytt liv på en privat klenik. (Addison från Grey´s Anatomy)


Puss&Kram!
-Så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0