Om idag

Heeee,

Nu sitter jag här o kollar på Tjenare Kungen på feman. Idag åkte jag in till stan me Anna, sicksackade över hela drotninggatan, sergelgatan o sergelgången. När vi skulle ner till Bokhuset för att hälsa på Karro (som vi inte träffade) så krocka vi nästan me Carolina Gynning, det är ju inte precis svårt att lägga märke till....

aja,
Hittade iaf ett par byxor på BikBok som kosta 99kr men som skulle kostat 599kr :). Något låga o tvättade men annars helt okej. Hittade en ny foundation från maxfactor 149kr älskar den, räcker länge o täcker bra. En ny "pudervippa" från Lindex 49kr o nya hårnålar från hm 19:50kr. Sen var mina pengar slut.... :'(
439984-64

vi va inne på h&m o jag hittade en vårjacka för 398kr o eftersom jag är typ pank så kunde ja inte köpa den, men jag tjatar så mycke ja kan på mumme, kanske hon kan köpa den?:P vet inte om jag vill ha den i svart eller grönt.
439984-66
Hittade ett par sjukt fina pumps på Nlson för 399kr dom får jag npg köpa nån gång när jag har råd eftersom ja precis fått ett par skor. Sista saken var en väska från Topshop för 239 kr. Oxå grymt fiin :) den ska jag nog köpa näst helg, om den finns kvar vill säga...hoppas :)

Med kärkek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0