Onsdag

Hejsan.

Nu har jag precis vaknat o sitter här o äter morotsbröd med klövermjöjk :) Klarade faktiskt att somna vid 22 idag oxå,så nu är jag jättepigg! När moblien ringde for jag upp ur sängen :)

Idag är det onsdag - jobbigaste dan på hela veckan. Som tur är så ska vi väl för det mesta träna samling idag, eftersom det är sådär 1 o en halv vecka kvar o vi har inte gått igenom hela än.....Hoppas verkligen att vi missar no och so...

Nu ska jag fortsätta med so läxan o sen ska jag göra mej i ordning.Skriver när jag kommer hem ;)

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Får nästan sluta med o göra så jäkla måååånga smylisar, känns som om det blit lite rörigt. Men dom är ju så fantastiskt söööööta ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0