Påskafton

Hoj-oy!

Tyckte att det passade bra med en ny uppdatering eftersom jag nu (äntligen) har fått datorn från Joni. Mumme har precis kommit hem från moster för att påskfira lite. (Jag orkade inte följa med för jag hade typ precis gått upp ur sängen då) Moster hade bytt mina byxor från Åhléns som jag fick förra helgen till en storlek större. Dem är superfina :) typ gråa med lite vitt, det syns inte så bra på bilden för det var asdåligt ljus när jag fotade.....

Sen så fick jag en grå tröja från Atmosphere (affär i London) oxå asfin + lite annat....

Nu ska jag gå o fixa håret o sen så ska vi väl åka till restaurangen inne i stan. Tråk! jag vill ju mycket hellre va hemma o bara kolla på nån film eller nåt....

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0