Påskharen finns :)

Heeej

Gick upp från mitt lilla "gryt" för ungefär en timme sen. Riktigt skönt att bara ligga snoza under täcket ^^,
Igår så hände inget mer speciellt, vi åt midda o jag bakade kladdkaka till hela familjen vilket uppskattades :)
Sen så kollade vi på 2 Wallander filmer eftersom jag har bandat både Mastermind & Den svaga punkten. Mumme ville så gärna se så då kollade vi på båda. HAahahaha, är grymt stolt. Jag såg faktiskt den riktiga påskharen igår, han/hon satt mitt på gräsmattan på gården men ja kunde tyvärr inte ta nån bild för det var alldeles för mörkt ute :( tänka sej.....

När jag varit uppe ett tag så skulle ja "leta påskägg" som mumme o puppe tycker är lika kul varje år XD Förr i världen så gjorde de alltid en skattjakt till mej Karro & Joni, men nu är det ju sådär att jag är ända barnet kvar..... så det blev bara jag som fick leta :( Hittade det i skräpkartongen från Joni's nya dator, mina föräldrar är verkligen liiiiistiga ^^,

Ikväll så ska jag på middag med pappas jobbkompis + "sambo".....tråk, tråk..... Skulle mycket hällre gå ut med några av mina polare, men alla är ju typ borta :'( Saknar er såå!!

Nu ska Joni ha datorn o ja ska duscha.

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0