Påsklov med The O.C.

Heeeej!

Nu tycker jag att det var enormt längesen jag skrev. Det var ju ftf senast igår kväll jag skrev det har hänt sååå mycket sen dess... Jag har precis kommit på att det inte är fredag idag, det är ju faktiskt bara torsdag eftersom det är långfredagen i morron (för er som inte visste det ^^,). Då kan man ju stanna uppe hela natten och sova bort HELA dagen.....rättare sagt bo under täcket :). Det är ju bra att passa på nu för det är ju nästan ingenting som är öppet i morron iaf. PÅSKLOV woho, skulle hemst gärna vilja åka utomlands men att bara va hemma o slappa är helt okej.

Idag så hade vi bara en "riktig" lektion. Franska. (Självklart, det får man ju aldrig missa...)
- Stockholms boulevard.     XD
På no:n så städade vi ju bara lite i skolan med Martin, usch det stank verkligen i korridoren efteråt. Vad hade vi gjort egentligen?....allt är Mr Muscel fel ;) Efter lunch så tränade vi samling med Andreas, tror ja spyr.

Sen var det talangjakt, riktigt kul. Det här var första gången på väldigt länge som vi fick se (7:an) senaste gången var ju typ i 2:an..... Lärarna (Olle, Martin, Johan & Lars) spelade i "pausen" HAHAHAHA, fyfan vilket drag det blev ^^, de ägde ju....Grabbarna Grus ni vet ;)

Efter skolan följde Anna med hem till mej. Vi trodde egentligen att vi skulle sova hos Pia först, men det blev tydligen inte så. Jag o Anna gjorde i ordning lite toast o sen *kröp* vi ner i soffa o kollade på  5 avsnitt av OC.
Seth (Adam Brody) blir man ju helt tokig i asso. Hur söt kan man bli? spolade fram-och-tillbaka hela tiden. Sen så kom ju jag såklart på en rolig sak att säga, ba: -Jag tror att Luke tänker att den här grabben (Ryan) har mycket att ge. XD vad menas med det?? :O Sen så skulle hon hem o ja skulle äta middag. Resten av kvällen tillbringade jag
framför datorn (youtube) o kollade på scener med Seth Cohen i :)



image35      image36
Hahaha, kolla minen :) gulliii :)

Nu ska jag kolla lite på tv..... ;)

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0