PINSAMT!!

Hej hej!

Kom precis hem efter en lång dag i skolan med mycket skratt, en väldigt rolig dag :)
Ni fattar nog att jag har gjort något väääldigt pinsamt xD. Jaa, på den andra no-lektionen, mitt framför Martin xD, shiit. Jag skämmde ut mej totalt asso. Även fast det kanske inte låter så när jag skriver det här så gjorde jag det ;)

Det var såhär ->
Vi skulle forska om ett djur, typ hitta var den lever, vad den äter, hur den ser ut, familj, släkt & art, m.m Då skulle vi gå till datasalen. Fuck va typiskt, det går inte att logga in på min dator. Så då skulle Pia & Jag gå in till biblioteket med Martin för att "söka" information i böcker istället. Martin börjar visa oss massa djurböcker o uppslagsverk, sen undrar han såklart vilket djur jag skulle forska om......XD (forskar om PungDjävel) jag bara stod där o sa inget, Pia började såklart gapskratta, martin ba titta på mej o sen klämde jag ur mej väääldigt tyst: - Pungdjävel.
Fnys, Maritn skratta... Det var ju skiitpinsamt! Man går ju inte o säger nåt om pung till sin no-lärare :) Pia då, du bara GAPSKRATTADE o sprang till "bibban-lars" för att hon inte ens kunde stå. Jahopp, då stod jag där med Martin o försökte hitta information om pungdjävlar..... sen gick jag tillbaka till Pia o skrattade, både Martin & "Bibban-Lars" konstaterade att skolan var rolig numera :) Som (nästan) alltid, hade vi haft någon annan som franskalärare o mattelärare skulle det vara så.
Jag o Pia höll med :) sen gick Martin in till datasalen igen o jag & Pia snackade om att det jag hade gjort var pinsamt och att det skulle vara mycket bättre om jag hade skrivit det på datorn så att han fick läsa det själv, inte att jag sa vad jag skulle forska om. Då kom han förstås tillbaka och hörde vad vi snackade o han skrattade eftersom han fattade att det var gryyyyymt pinsamt.
Hahahaha, sen när vi satt där i biblioteket o letade försökte vi få honom att sätta på sej mina coola glasögon. Men han ville inte, han sa att han skulle göra det när vi var klara med vårat arbete :) Hahaha, fett kul XD Men Christer satte däremot på sej glasögonen, han såg så jäkla knäpp ut asså. XD

Det här kanske inte låter så pinsamt, men det är nog bara föra att jag suger på att berätta. Ni skulle varit med asso! shiiiit skämdeut mej totalt. Nu verkar det ju som om jag är sån där knäppis som inte tänker annat än på "pungar" och snusk. :S

Måste göra min bokredovisning nu.
Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0