Race på Daglivs

Heeej!

I mitt förra inlägg lät det som om måndagen var den sämsta på länge, vilket den igentligen var, men såklart hände mycket kul oxå :) Hahhaha, mucket skratt o flum :) Som t.ex när ja o Alice var påväg till teatern o stannade som vanligt på vårat "stopp på vägen". Först så gick vi runt lite o allmäntsnackade med folk :) Sen så skulle vi kolla på "Mimimål" som låg brevé rulltrappan. Hahaha, först åkte vi upp o sen åkte vi ner. Men mmitt i rummtrappan började jag gå åt andra hållet (så jag aldrig kom ner) Hahahaha, sen så snacka ja med alla som åkte åt andra hållet o ba: - Nej, men du den här vill sej inte. Okeyyy lixom, kan hon inte ens åka rulltrappa? tänkte nog de flesta. Sen så åkte jag ner låååångsamt o snackade med ALLA som kom i min väg XD de trodde säkert att jag var hel-blåst :) Men vem tror inte det??? :O

Idag ska jag klippa mej :) Kuul! Moa ska me, först ska vi hem till mej o kolla om JE går framför oss :) Hhahaha, fett kul :) Oy, oy många smylisar :)
Övrigt så får vi väl räkna med mycket samlingsträning igen, bra asso. Det är ju typ det som ärdet braaiga.....

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0