Resten av dagen

Heej

Idag har det inte hänt nånting, suttit framför datorn hela dagen o typ ruttnat......Lyssnat på den fantastiska braiga låten, helt undebar :) Vissa kanske tycker att jag har en helknäpp musiksmak (hahah, dessutom har jag ingen för jag lyssnar på allt mökligt) men den här låten tar ju allt :)  

Pratade med Pia i telefonen o kom överens om att vi tjejer kanske skulle ha filmkväll med "sova över" hos Lydia på onsdag. Riktgt kul :) det var ju så länge sen sist, ett sånt där knytkalas :P I morron ska vi väl försöka filma våran scen till samlingen utanför Smelivs, bara det inte är snöstorm ute....... :( hoppas inte det.... Vi ska väl typ ses hemma hos Moa. Juste! får inte glömma, måste ju kolla på kläder tills i morron - tantiga :)

I kväll så är det Wallander igen ska banda den som vanligt. Om man bandar över dom till en dvd så blir det ju som en vanlig film :) Fotografen är det i kväll.
Nu ska jag (fortsätta lyssn på Paper Planes) och städa Lill-Peppos & Gullans bur, men ni får ha det så bra :)

Med kärlek,

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0