Ridning

Heeeej

Kunde inte skriva mer igår, mitt internet fungerade inte :( men men..... Just nu sitter ja o väntar på att åka iväg till ridningen. Vet faktiskt inte hur jag orkar gå upp 9 på söndagar :S det är ju då man vill sova ut efter helgen. Idag ska Anna me o "rida igen"  fett bra, då behöver ja inte vara själv med alla hemska människor i min ridgrupp, där alla tror att "jag känner sorg" eller nåt? Ba: Whatta? Hhahaha, vi kommer äga  :)  ska åka o hämta Anna kvart över 10.... så nu måste jag göra mej i ordning.

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

*Hahahaha, kom o tänka på när Andreas ba: - Rider du? Inte? nähä, men du ser rätt cowboy-aktig ut när du slänger med benen sådär. Det sa han till Moa utanför stockholms vatten i tisdags. :) När vi stod o dansade för honom ;)*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0