Rolig dag :)

Heeej!

Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder sen idag, men min mobil (eller dator) vill inte riktigt :( så jag får väl göra det där nere sen :)

Shiiiit va kul det var idag XD.
Först hade vi franskaprov på morronen, inte så kul, dessutom började vi 45min tidigare. Absolut inte kul! Men vi skulle ju typ säga till henne i morron, hoppas det iaf. Man kan ju inte bara lägga in 45min extra-franska bara för hon har planerat ett "stort" prov. Hon får ju se till så att man hinner göra provet på lektionstid. :'(

Men sen blev det (som tur var) mycket roligare :P. Vi satt i datasalen o skrev manus på no-lektionen, fett bra. Vi ska ju typ göra det på CH:s lektion i morron oxå ;) Haahaha, när CH skulle ringa efter datasals-nyckeln kom jag på en väldigt kul mening igen :)    -Vi vinner tid om vi ringer på portelefonen! Shiiit vad jag tyckte det var kul, Moa o ja skrattade grymt mycket medans vi ringde till Pia med "ögonbrynen" XD.
                        Nån som fattar?                 - PuppMum!

E
fter lunch skulle vi till "Stockholms vatten" i Hammarby Sjöstad eller nåt sånt. Där mötte vi Eric som vi vinkade så snällt till....våran nya kompis :P  Moe&Jag kunde verkligen inte hålla oss asso, ööödlan.
Sen på väg hem hade jag typ blivit helt drågad......skrattade åt ALLTING asso! saker som igentligen är skit tråkiga.
 - Sa hon Grand Central Station eller en tant vänder bacon? HAhaha, vänder, vad är det för ord? hon kanske fräääser dom XD!
Det är ju faktist inte så kul.... ^^, Men sen blev det ännu värre när vi kom fram till skolgårde, o jag satte igång med mina "checka" rörelser -Pschyyyyyys. HAhahaa, inte på tal om hur jag var vid moas skåp dåh XD.
Jag drog bort axelremmen på min väska på ena sidan, så jag hade väskan som i koppel ungefär. Sen döpte jag väskan till  Herr Tugg och gick o drog den i korridoren.
- Herr Tugg, Kom nu herr Tugg!
Sen hade N1 musik o jag gick förbi med min väska i koppel o typ sa det vi dörren, när dom inte märkte nått sa jag det ännu högre, Calle + några fler kollade XD. Fyfan, ja o Moa är ju typ kända för Höglands egna clowner! :P

Shiiiiit, skrattade så jag fick svårt o andas o hade fett ont i magen efteråt ;)...... har inte haft sådär kul på länge :D
Men nu ska jag typ fortsätta msn:a med Moooooe o måla lite naglar, sen lägger jag nog in lite bilder från idag. Om Joni vill ge mej datorn vill säga :)

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0