Sömnlös

Hej hej!

Nu ligger jag i sängen o skriver igen, tur att man har en bärbar dator :) Kan faktiskt inte sova...inte idag heller :( Måste verkligen försöka komma in i "normala" läggtider. Vad det nu är. Tyckte att det skulle passa med en liten "dagsdiagnos" från idag ;)
Startade som sagt dagen väldigt tidigt, 8:10. Dessutom hade vi NO med ch första lektionen. Lärde mej som vanligt inte spec. mycket. Tur att man har en till "chans"på Martins lektion....fattar inte riktigt hur mycket No vi har, lixom 5 gånger i veckan :S T.o.m två gåner på en dag (onsda) vem orkar, no är ju lixom inte favvo-ämnet precis. Men nära det iaf, så jag överlever. Jag ser mest ch:s lektioner som en vääääldigt lång period när han står där o snackar om något som han har hittat på Wikepedia..... (www.birds.se)                 - Det kallar jag fågelskådarkurs

Sen vare bild som gällde, fotade lite till en utställning. Försökte fota i Gittans klassrum men hennes "ungar" hade gympa så det funka inte. Vi gick till gympasalen o möttes av Göran :) Passade på att ta en bild på honom oxå ^^, världens gangster.

SO efter bilden, det var då vi fick reda på vad samlingen skulle handla om....vääääälidigt missnöjd. Kommer bli världens katastrof, alla kommer säkert snacka om den när dom går ut att det var en dålig samling :( Om dom vill att killarna ska ta över så har dom kommit en god bit på väg. :'(

LUNCH
Satt med Anqi, Olles lärarkantidat. Hade väl sådär lite småtrevligt måntro.

Matte......blääää! fattade noll o hade noll koll på ingenting eller vad man ska säga.....behöver inte skriva mer, ni fattar ändå.

Gympa. Jag, Pia & Moa försökte hoppa alla tre i ett "enmanshopprep" gick inte spec. smidigt. Vi snackade om nån med en speciell doft oxå XD hahahaa, Pia hade tydligen vant sej ( -Jag har suttit brevé många gånger, så ja vet)
XD.

Svenska, hade inte Olle utan Anqi. Olle verkade sur (där han satt längst bak) o lektionen gick väl sådär lite havtrögt. Fick en ny bok att läsa "1000 gånger starkare" handlade precis om hur det är i våran klass. Killarna hörs HELA tiden o tjejerna sitter tysta o väntar på de ska få svara......

Fett långt inlägg, ingen som orkar läsa. Men det gör inget, det är iaf nått att underhålla sej med. Ska försöka sova lite nu, är faktiskt lite tröttare.

*Sovdax*
Puss o Kram! Så hörs vi så småning om va? eller? :P Såklart vi gör ^^,

P.S Glömde skriva om mina super checka glasögon som jag hade med mej till skolan idag :) Ska försöka lägga upp en bild imorron så kan ni se :) Vicka fiiiiina jag har x)      D.S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0