Söndag + läxor

Heeeee

Kom på att jag inte hade skrivit sen ja åkte iväg i morse så jag tänkte att det kunde va kul med en ny "uppdatering" :)
Åkte som sagt till stallet o ridningen med Anna. Jag hade lyckligtvis med mej mina MussePigg -glasögon o gjorde en storslagen entré. Alla stirrade som vanligt, men nu hade de förstås svårare att hålla sej för skratt :) Ja o Anna stod för det mesta bara o skrattade *stolt* alla fick se mej skratta :) kolla, ja "känner inte sorg" som alla jäkla människor tror asso..... Jag fick Fantasia o Anna fick Jasmin både jag o Anna lyckades gallant på pollarna, gjorde travökningar + öppna.

Sen åkte vi hem o köpte glass på vägen :) Glass i stora lass ^^, aja, inte så speciellt stora lass men ändå riktigt trevligt. Här hemma åt ja lunch o duschade lite. Dök ner i stoffan igen, kollade på den Wallander som jag bandade förra veckan ska såklart göra det med "Den svaga punkten" (den som är idag) oxå, riktigt bra o ha ;)

Nu ska jag räkna lite matte o sen så ska jag läsa lite i "Tusen gånger starkare" den som vi läser i svenskan eftersom vi i manusgruppen missade både måndags&tisdags lektionen. Man vill ju inte komma efter o få typ läsa 200 sidor i sista minuten så...... tur minsann att den är bättre än "Flygornas herre", inte för att den va så otroligt dålig, men något gammalmodig måntro :)

Ha en fortsatt trevlig dag o eftermiddag allesammans

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0