Söndag

Heeej!

Idag har det varit en väldigt slapp dag. Vaknade vid 9 (på tok för tidigt) bara för att jag skulle i väg o rida. Människorna där var som vanligt typ sjuka i huvudet....jäkla knäppon asso! blir så jäkla arg kan dom inte vara lite mer normala?? Aja, red iaf en häst som heter Bolero, rätt charmig faktiskt fast något "gnafsig" :)
Sen så åkte ja o puppe hem och åt glass på vägen :)

Tyckte det skulle passa bra med en liten joggingrunda efter stallet så jag joggade bort till Ängby Badet, härligt.
Hahhaha, mötte två tanter som var ute o promenerade dom ba: Ja, det är ju bättre att dom är ute o rör på sej än att dom sitter inne i mörkret vid dataskämen o blippar på tangentbordet.
Hahahah, förstod att det var mej som dom syftade på  :P
Här hemma har jag inte gjort nånting typ, bara hjälpt mumme me o städa lite i förrådet o duschat. Nu ska jag spela lite Guitar Hero var ju sååå längesen sist.

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0