Stan med Anna

Heeeej

Var som sagt inne i stan med Anna idag. Hittade två linnen, ett från Monki o ett från Gina Tricot. En rosa plånbok från Monki o ett orange nagellack från Depend.

(monki) (gina tricot)
image26 image27 image29


Nagllacket fick jag av Anna :) *Fiiiint* ska testa det i veckan :) Anna hittade en tröja o ett blått nagellack.
Hahaha, inne på hm kastade vi galjar till varann mellan provrummen xD. (där uppe på sidorna av väggarna, där det är ett mellanrum mellan väggen o taket) riktig kul :P När vi va inne på Monki var det speglar på båda sidorna i provrummet o då såg det ut som om det var jättemånga människor där inne :) (massor av Annor & massor av Viktor:ior) ba: -Sluta härmas! Hahhaha, försökte ta en bild på det hela men lyckades inget vidare.
image30 det syns ganska dåligt, men bakom mej o Anna ser det ut som om det står MASSOR av oss. Haahhaah dom härmade ftf allt vi gjorde :P
Sen så hittade jag ett par skiiiit fina skor på wedins. Dom kostade 499:- så jag väntade med att köpa dom. Tjatade på mumme här hemma att hon skulle köpa dom, o det skulle hon + nya strumpbyxor + nytt viva la diva nagellack ;)
image31

Här hemma har jag inte gort så mycket.... "Mojmoj Majgit" o moster kom på middag, fick ett par jättesnygga jeans av moster från Åhlens men dom var något för små, så hon skulle byta till en stolek större :) Riktigt bra asso :)

Nu ska jag ska ja "dyka" ner i soffan, (vet faktiskt inte om jag årkar ta mej upp xD) o kolla på melodifestivalen. Ha det bäst! så skriver ja senare.....

Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0