Torsdag

Heeeeeej! <3

Nu har jag fåt sova hyfsat mycket idag igen :) Tur att jag kunde sova. Kanske börjar "ramla in" i de där "normala läggtiderna" , vette fan asso XD.
Borde igentligen börja göra mej i ordning nu, men njäää.... kan vänta lite ;). Vill inte gå till skolan :( Vill inte ha No... :P
Ftf vad pinsamt ;)
HAahaha, ni skulle sett hur jag vaknade! Jag hade tydligen rykt till mej min gosedjur-groda (ni vet den där stora gröna som sitter på min säng) aa, men jag låg på den där grodan XD. Hur lyckas man, jag som inte brukar röra mej så mycket när jag sover ;).

Men nu måste jag gå :)
Ska göra i ordning mej, skriver om den piinsamma dagen när jag kommer hem :)

Puss&Kram! <3
-Så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0