Uuuuusch!

Heeeej :)

Idag händer inget speciellt ska som sagt in till stan tror jag, nån som är med mej? aja, kanske kan ringa till nån eller nått, annars får jag åka med mej själv. Imorse åkte Karro till Frankrike för att åka skidor :( men som tur är hon bara borta över helgen :) Uuuuuusch! Var precis inne på www.tv4.se och hittade den här bilden :'(
image24

UUUUUUUSSH! anna vet varför, vi såg på nyheterna i Idre o då va det om får i Australien som man skar bort ullen på UTAN bedövning sen fick dom gå så där :( Jag började stört gråta när jag såg det på teve..... bläää.... :'( Anna trodde ja skrattade, ba: FTF asso...
Men nu skulle det tydligen ändras, det stod på hemsidan, det var det ja läste.....

Puss&Kram!
-Så hörs vi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0